1. Отримання контента.

Приклади:

  • В телепрограмі “Картата потата” телеглядачам пропонувалось прислати СМС з кодами R1, R2 тощо на короткий номер свого мобільного оператора. У відповідь глядач отримував повідомлення з рецептами блюд, які готувались в ефірі програми.
  • Сайт “МоБизон”. Отримання контенту: мелодії або картинки за відповідним кодом, який надсилає абонент мобільного зв’язку. Наразі сервіс не працює, як таких, що втратив свою актуальність.
  • Гороскопи. Абонент мобільного зв’язку надсилав коротке повідомлення, в якому вказував дату свого народження і як відповідь отримував текстовий гороскоп. Існувало декілька типів таких гороскопів: зодіакальний, східний, любовний, короткотермінові, довготермінові тощо. Наразі сервіс припинив свою діяльність.
  • Поздоровлення. Абонент мобільного зв’язку надсилає на короткий номер повідомлення з відповідним кодом і отримує поздоровлення. Наразі існує лише версія цього сервісу для IVR 0442992961.
  • Тести. Абонент мобільного зв’язку надсилав коротке повідомлення, в якому вказував номер теста. У відповідь він отримував короткі повідомлення з запитаннями, на які давав відповідь. У кінці тестування абонент отримував повідомлення з результатом тестування. Наразі існує лише версія цього сервісу для IVR 0442992961.

2. Інтерактивне голосування.

Приклади:

  • Телепроект “Великие украинцы”. Щоб віддати голос за одного з учасників телеглядач надсилав повідомлення на короткий номер. Голосування проводилось у два етапи: на першому етапі визначався список зі 100 кандидатів і у ньому 10-ка лідерів за найбілшим числом відданих голосів, а на другому етапі визначались місця лідерів у списку теж за кількістю відданих голосів.
  • Телепроект “Шанс”. Телеглядачі голосували за улюбленого виконавця надсилаючи повідомлення на короткий номер або телефонуючи на номер 0900 і таким чином за підсумком голосів визначався переможець ефіру.
  • Телепроект “Свобода слова с Евгением Киселевым”. Телеглядачам пропонувалось прийняти участь у опитуванні суспільної думки за тематикою ефіру програми і надалі узагальнені результати виводились у прямому ефірі.
  • Телепроект “Место встречи”. Телеглядачі голосували за улюблених виконавців надсилаючи повідомлення на короткий номер або телефонуючи на номер 0900 в рамках кожного ефіру. Переможці глядацьких уподобань виступали у фінальному галаконцерті.
  • Також глядацькі голосування проводились на телеканалі МЕГАСПОРТ у номінаціях “Спортсмен месяца”, “Спортсмен года”, “Лучший гол”, на телеканалах ENTER MUSIC і ENTER FILM у номінаціях “Кращий кліп” і “Кращий фільм”.

3. Інтерактивні ігри.

  • “СМС-прогноз”. Телеглядачам надавалась можливість надіслати повідомлення на короткий номер зі свої прогнозом щодо спортивного змагання яке мало відбутися у прямому ефірі. За результатами змагання визначались переможці, які вірно прогнозували результат змагання. Переможці мали можливість отримати призи в якості винагороди.
  • “СМС-вікторина”. Приклад: вікторина в телесеріалі “Татьянин день”. Телеглядач, який бажав прийняти участь у вікторині надсилав повідомлення на короткий номер і реєструвався таким чином у ній. Далі йому надходять повідомлення з питаннями, на які він має відповісти. За результатом відповідей учаснику нараховуються бали. Перемагає той, хто набрав найбільшу кількість балів. Переможець отримує приз.

4. СМС-чат.

Телеглядачі надсилають свої повідомлення на короткий номер і вони публікуються у прямому ефірі ТЕЛЕТЕКСТУ або у ефірі телеканалу.