У 2011 році у компанії Coca-Cola вирішили, що реклама через SMS є прерогативою кампанії. За однією з оцінок, станом на кінець 2013 року SMS повідомленнями користувались понад 5,8 мільярдів осіб. Таким чином SMS на той час був одним із поширеніших типів зв'язку.
А ще десятьма роками раніше, у 2001 році, у Філіппінах була започаткована урядова послуга TXTGMA**, яка використовувалась для обробки скарг громадян та інформування їх щодо корупції, криміналу і будь-яких інших актуальних суспільних тем. За деякими даними біля 90 % громадян віддавали перевагу цьому типу комунікації і лише 10 обирали Інтернет.
Також SMS в якості каналу новин були започатковані урядовими установами Бахрейну, Гани і Індонезії. А у Лаосі і Малайзії через SMS почали надсилати повідомлення про загрозу повеней.
*) На основі матеріалів викладених Jamie Holmes. NONSENSE: The Power of Not Knowing
**) GMA — ініціали тодішнього президента країни Глорії Макапагал-Арройо, за ініціативи якої був започаткований цей сервіс.